www.zachatie.org
Семейство, дом и свободно време => На чашка кафе и на халба бира => Темата е започната от: Мели в Януари 28, 2012, 12:06:53 pm
-
Като лечебно заведение ни се налага да викаме куриер за различни пратки и с различни условия на доставка - част от пратките ни са спешни, друга част изискват специални условия на транспорт /хладилна чанта/, при трети трябва да се изпрати и да ни се върне нещо и т.н.
Досега работих с Еконт, но след почти двегодишен опит с тази фирма бих искала да я сменя с някоя по-коректна и по-отговорна към клиентите си. Господ ми е свидетел, че опитах всичко - писах писма, обяснявах естеството на работата, правех заявки едновременно по 3 начина - национален телефон, мейл и локален куриер, проведох десетки разговори с всички отговорни лица на фирмата, до които успях да намеря достъп, обяснявах, молих се, крещях ... е не става и не става. На предпоследната пратка ми се появиха без хладилна чанта, а бях заявила такава, изпратих пратката за моя сметка с мой охладител, за капак на което ми поискаха такса, за да ми върнат охладителя. На последното повикване ми приеха едната пратка, а за второто писмо ме накараха да заявя втори куриер, който така и не дойде до края на деня.
Търпението ми свърши.
Моля за помощ - отзиви, контакти, идеи ...
-
Мели, учудваш ме, в Плевен са много коректни точно Еконт, виж Спиди, ги ненавиждам, ама куриера за нашия район е много смотан!
Ние сме викали и тези http://www.leoexpres.bg/, проблеми не сме имали до сега с тях, но нашите пратки не са кой знае какво.
-
Благодаря ти, Маги! С Еконт не мога да се разбера, макар че многократно се опитах да обясня на всички от куриера до директора, че ако за тях е просто някаква си пратка, за мен е съдбата на един живот.
-
Явно персонала на Еконт в Пловдив е смотан.
Ди ейч ел?
-
Не знам, не мисля, че проблемът е в Пловдив, защото е същото и при заявки, които правя на националния им телефон. Оттам не препращат информацията правилно, да не говорим, че всеки път държат наш служител по 10 мин. на телефона, записвайки със скоростта на костенурка данните, макар те отдавна да са въведени в тяхната система, като всеки път искат нови данни. Един път поискаха телефона на адресата, друг път моето ЕГН, имам чувството, че основната идея е да те държат колкото се може по-дълго време на телефона.
-
ние работим с тнт или арамекс http://www.aramex.bg/
попитай за хладилните чанти, не съм наясно точно с такива условия, ние ги ползваме за високостойностни пратки, досега са били коректни за нашите цели. успех
-
Спиди или ДЧЛ
Спиди имат страхотна организация
-
ЗДР,Мели във фирмата в която работя аз лично поне 2-3 пъти в седмицата ползвам услугите на спиди ама на последък ми прави положително впечатление и Ди ейч ел и като цени и като коректност, ако те интересува това е от мен...
-
Мели нито една куриерска фирма не гарантира пратки с охлаждане. Ние точно такива ни се налага да пращаме и през лятото голям проблем имах с идни Инсулини, които пристигнали при получателя завряли.
Иначе като цяло съм доволна от DHL,но те са най-скъпи. Еконт също ги харесвам. Спиди - никаква организация.
-
Мели, работила съм с почти всички куриерски фирми. Препоръчвам DHL, но както е писала kartiche, те са най-скъпи. Интерлогистика е другата фирма, с която до този момент нямам проблеми.
http://www.interlogistica.bg/
-
Ето и моето мнение от собствен опит. Най-често работех с "Еконт", но щом темата е да не е тази фирма, следователно няма да е и "Спиди", които за мен са една идея по-назад като цяло. Остават предложените от Пепка - "Интерлогистика" и "DHL". Последната не ползавме много често, предвид цената, а само когато става дума за особено важна пратка. :(
-
Мели, според моят опит ги степенувам така, DHL, Econt, Speedy ако питаш мен имаш проблем на локално ниво с Еконт, защото са франчайз всичките им офиси. Тоест всеки избира екип за офиса си, като спазва павилата на франчайзодателя. Спиди са ми мъка от години, но пак е според зависи. Ди ейч ел пък на времето ми късаха живота с мудността си и безотговорността си при това с пратки с приоритет и т.н. Сега и аз чувам добри отзиви, пробвай ги. После виж и Спиди и си прецени. Но пък мен ме дразни заявката при Спиди, една чакане до безкрай да се включи оператор.
-
Ние в банката ползваме основно услугите на Ин тайм - коректни са, проблема е че в Несебър идват три пъти в седмицата и на Еконт - всеки ден вземат поръчка, досега с тях не съм имала проблем, само си казвам името, веднъж записаха данните и това беше, при нас работят много коректно! За лични нужди ползвам Спиди, че ми излиза по евтино.