Не зная дали ще ти помогна, но поне ще си изплача болката. Бяхме осигурени в "Закрила". Това беше истинско изпитание за нервите ми. Звъняла съм им за всяко нещо. Отговарят ми. При следващото позвъняване ми се извиняват и казват нещо друго...
Аз съм си комуникира с г-жа Миткова и още някаква фръцла, чийто телефон ми беше записан на картата. Оная "фръцлата"доста време ми твърдеше, че е лекар, докато веднъж не ми се наложи да поискам да говоря с лекар и човекът ми каза, че тя е никой и няма и образование.
Така че при тях можеш да разчиташ единствено на прегледите, които си правиш безплатно. Но всяка следваща година все повече лечебни заведения им отказваха договор.
Сега сме в България Здраве. Отношението е различно, каквото са ни казали по телефона се е случило и не сме имали проблеми. Но и много по-рядко ни се е налагало. Те имат договор с Токуда за тази година.
Прецени обаче дали няма да ти е по-евтино да си плащаш прегледите, отколкото осигуровката. И преди да си направиш осигуровката изчакай новите договори с лечебни заведения след Нова година, за да си сигурна че фонда, който си избрала има договор с лечебното заведение, което ти е необходимо.