Благодаря за отговора, Fussii!
звучиш много логично, но това което ме накара да "заподскачам" беше, че се практикуват анонимни обаждания. Не смяташ ли, че когато търсиш някого на стационарен телефон (изпадам в подробности, тъй като аз почти не използвам такъв вече) е редно разговорът да протече така:
"-Добър ден, обажда Ви се еди кой си от еди къде си... търся еди кой си..."
Елементарното възпитание го изисква, да не говорим когато става въпрос за такъв важен предмет на разговора.
Нима някой може да допусне, че ще започна да обсъждам с него най-важния си
личен проблем само защото чувам някакъв глас в слушалката?!?! Аз поне смятам, че един професионалист (какъвто би трябвало да е въпросната служителка) не може да очаква това да й се случи.
Същата тази според мен би могла да има и не съвсем чисти намерения и пък въоще да не е никаква социална служителка (всички знаем колко е лесно човек да се добере до лични данни и информация и да злоупотреби с тях).
много съм нервирана и мога да продължавам така до безкрайност... за което се извинявам на всички