Като лечебно заведение ни се налага да викаме куриер за различни пратки и с различни условия на доставка - част от пратките ни са спешни, друга част изискват специални условия на транспорт /хладилна чанта/, при трети трябва да се изпрати и да ни се върне нещо и т.н.
Досега работих с Еконт, но след почти двегодишен опит с тази фирма бих искала да я сменя с някоя по-коректна и по-отговорна към клиентите си. Господ ми е свидетел, че опитах всичко - писах писма, обяснявах естеството на работата, правех заявки едновременно по 3 начина - национален телефон, мейл и локален куриер, проведох десетки разговори с всички отговорни лица на фирмата, до които успях да намеря достъп, обяснявах, молих се, крещях ... е не става и не става. На предпоследната пратка ми се появиха без хладилна чанта, а бях заявила такава, изпратих пратката за моя сметка с мой охладител, за капак на което ми поискаха такса, за да ми върнат охладителя. На последното повикване ми приеха едната пратка, а за второто писмо ме накараха да заявя втори куриер, който така и не дойде до края на деня.
Търпението ми свърши.
Моля за помощ - отзиви, контакти, идеи ...