Доколокто ми е известно има някакъв утвърден стандарт, че при започване на 1 клас децата трябва да познават буквите, да са усвоили безбуквени елементи - лулички, ченгелчета и прочие, даже има и входни нива, цифри, да правят разлика между гласни и съгласни.
Стефи това, което казваш ти е точно така, защото има поне три системи на обучение в ДГ, да не говорим колко е мотивиран и подготвен персонала там. Това беше и моята логика да го преместя в училище, защото там ако се учи как да се пише, поне го правят по правилния начин. Има си и учебни тетрадки, в които се показва как се започва и как свършва съответния елемент или буква. Останалото е манджа с грозде. Да не говорим, че в системата "Приказни пътечки" има грешки при отразяване на гласни и съгласни, а урокът "Защо стоножката има сто крачета?" кърти отвсякъде.