ех , как хубаво развеселихте темата
Усмихнах се весело .
Така -от утре започваме тригонометрия и после висша математика , съчетани с китайски йероглифи .
Статията ясно, че е украсена , ама попитах , за да знам имам ли основание за притеснение -защото нито аз имам някакви амбиции или напъни да го уча нещо , нито той проявява заложби .
А и наскоро една баба , след това и друга майка на деца от нашата група ме попитаха:"С какво се занимавате у дома ?Учите ли нещо, рисувате ли ..."
Защото те учели буквите , числата и т.н.
Ами с нищо -казах аз - вечер след градина си играе, ако иска четем книжки , той си драска на листи и ми обяснява кое било кораб ,кола, ракета и т.н.
Аз съм дете на двама учители.Тръгнах в 1ви клас , като май познавах само моята буква и на родителите ми навярно .Което не ми попречи да завърша и уча отлично и усвоявам всякакъв материал и при следването ми .
Баща ми и сега като чуе за дете на 3-4-5г. да се хвалят , че го учели азбуката , да брои , пише , смята ,т ой отговаря -А , какво ще прави в 1клас и после още 11г?
Категорично е против предварително обучение.
Макар, че сега като гледам системата на обучение в предучилищна какво изискват ми се струва доста.
И после поне 11г . учат и накрая пак неграмотни ,ама това е друга тема.
Наздраве си казахме и тази вечер !