И аз съм при д-р Владимиров.
Всъщност , Гали е разказала как е организацията при него.
Пункциите са сутрин рано , следват фоликолометрии по реда на идване /уговорката за час е предварителна/ , след 12 са записаните за първични прегледи и консултации.
На мен лично , не ми се е налагало да чакам повече от 40 мин до 1 час , което е напълно приемливо.
Информацията ми , не е актуална , така беше през април , май.
Като цяло се вижда стремежа на екипа да въведе добра организация и в известна степен тя е успешна.
Разбира се ,че и там ,може още да се работи по този въпрос.
Аз знам, че съм в ръцете на един от най-добрите специалисти по стерилитет и ще чакам колкото е необходимо пред кабинета.
Важна е целта, а не начините по които я постигам!
Да , Гали съгласна съм ,по отношение на професионализма на целия екип там.
Но не мога да се съглася с другото.
Нека погледнем нещата малко по-суховато.
Ние сме клиенти на тези клиники.
Плащаме за услуга.
Това ,какво изтърпяваме и защо сме там е друга тема и го оставям на страни.
Като клиенти имаме дадени изисквания и то не големи.
А именно да не се отнема от времето ни
прекалено много , защото то е ценно за всички нас. Това би могло да се реши с определени организационни мерки.
Все пак , трябва и да работим , за да можем да си платим мечтите.
Аз лично не съм на принципа , че всичко се преглъща в името на целта.
Не мога и да си го позволя.
Достатъчно други неща преглъщаме , за да мога да кажа на професионалистите - "Моля ви , подобрете организацията в клиниките! Това е важно за нас ! "
Отношенията ни трябва да бъдат коректни , така мисля аз.