Нужно е да повикате да го видят-на "сляпо" не е редно.
Да така е, но аз ще Ви опиша действителността тук, а Вие преценете как може да се реагира. Рано, рано сутринта търся лична по каса педиатърка, не отговаря... а защо да отговаря като работното й време е от 8 ч. ... :

а ние се нуждаем от спешна нужда от съвет, както и да е свързахме се по късно. Преглед според нея не е нужен, щом няма температура. Ако все пак реша да отида да е до 12 ч., после й свършва работното време...

а и пък Тони бил много непослушен и пищящ, нищо нямало да може да прегледа. Звъня рано, рано на новата частна, хм изключила си телефона, ами много ясно, че го е изключила, та нали трябва да почине спокойно през уикенда и нощите. Нищо против ама поне по някое време да го включи за през деня. Свързвам се в късна делнична утрин с надежда за неуговорен преглед по спешност, че детенце хич не изгреждаше добре и се нуждаеше от лекар и пак същият отговор, щом няма температура, няма преглед. Дай това това и това и ако ... се обади пак

.
Естествено от уикенда има много насъбрали се болни дечица и всичките преди нас по спешност за преглед, добре ама как винаги при нас така се случва ...
Това е практиката докторе тук, педиатрите си имат редовни пациенти и естествено те са с предимство, ако остане време ще вземат и нас и то или в края на деня или друг ден, а на мен ми трябва "СЕГА". Верно и те са хора и имат нужда от почивка, но ...
Да я/ги сменя ОК, с две ръце съм ЗА, но действителноста е такава, че няма с кой/кои.
Мисля си повредата дали е в моята глава или ...