Ползвам паралелно Глобул и Мтел. Живея в Бургас. И двата оператора си имат предимства и недостатъци, няма как. С Мтелския телефон, обаче, факт, че вкъщи, в хола, на едно определено място ми се губи обхвата
Многократно съм звъняла да питам защо така и хората любезно си признават, че баш там сигнала от най-близката клетка се губи и знаят, че има проблем. Очаквали разрешението от Общината за изграждане на нова клетка уж, имали били план и т.н. Телефонът е средна класа, така да се каже - от тия модерните, дето кой ден ще го хвърля, още не съм решила
HTC Sense май беше, както и да е. Но явно в случая не е проблема само с апарата, който ползвам. Определено ми се случва честичко да имам проблеми с връзката на Мтел.
От друга страна, ползвам пакет услуги от тях -домашен интернет, мобилен телефон с интернет/на мъжа ми/, домашен телефон и цифрова телевизия /сигнала е оптика/ и съм много доволна. Цената на пакета е добра, много рядко се е случвало да има смущения в нета и телевизията, а когато е имало, са ги отстранявали доста бързо.
Глобул - имат също доста изгодни планове, добър обхват на телефона. Имам и флашка за интернет тяхна, която ползвам като пътуваме предимно и като ходим в Царево. Е там като сме - няма такъв нет. Постоянно изчезва, откачам. В крайна сметка като се изнервя, ползвам мобилния нет на Мтел, от телефона на мъжа ми, който ползваме за Wifi, така да се каже и нямам проблеми с него, хем през телефона ми е точката за достъп.
Апаратът на който ползвам мобилна услуга на Глобул е точно от тия двукартовите - Нокиа някаква евтина. Е нямам грижи, чудесна връзка. В същия апарат ми е служебната карта, която е пък на Мтел. Е, има разлика. Тука смея да кажа, че може да се направи сравнение, защото в един апарат ползвам 2 оператора и определено се усеща. Служебният /Мтел/ напоследък доста често ме изхвърля директно от мрежата като тръгна да набирам, свързвам се на втория път.
Сетих се сега за Мтел нещо доста негативно, но ситуацията донякъде беше кофти и поради факта, че бяха намесени както Мтел, така и Франчайза им. В нашия квартал имаме 2 магазина, единия, който е точно до нас - беше Франчайз /вече не е/. Та пускат те промоция пакет - кабелна, домашен нет, мобилен номер, домашен номер, плюс подарък лаптоп - за 30 или 35 лв общо, забравила съм точно. Свекърва ми искаха да се включат в тази промоция, но понеже не се знаеше дали до техния блок има пусната оптика, направихме запитване към Мтел. Уж правиха обследване, уж не знам какво - едните казват няма оптика до адреса, другите - има. Едните и другите са Мтел и Франчайза, да уточня. Чакахме ги сума време да се разберат помежду си, в крайна сметка има или няма и накрая рекоха дружно - има, другари, заповядайте където решите, за да сключим договора. Отиваме във Франчайз магазина, че ни е по-близо, подписваме си договора, взимаме си лаптопа и насрочваме дата след 3 дни да дойдат техниците на монтаж. Идват хората и казват - аааа, ама то тука няма пусната оптика в тоя блок, не можем да ви свържем
И се започна.... да не ставам досадна, че и без това дълго стана, но стигнахме до КЗП, пусках жалби и т.н., защото драгите Мтел-ци решиха, че могат да прекратят едностранно, без предизвестия и неустойки, договора, който те самите не изпълняват, а уж според същия, са длъжни. И пак според същия, ако аз взема та не си изпълнявам задълженията, дължа не знам какво глоби и неустойки в размер на таксите до края на договора. А те милите, завалийките, ми викат - ами елате да ви прекратим договора, ама върнете лаптопа, ние няма да платим неустойка /свекърите вече бяха прекратили договора с предишния си доставчик на кабелна телевизия, след като беше потвърдено, че покритие има и може да ползват услугите на Мтел/, спасявайте се. Чудо беше, ама накрая си върнахме лаптопа, изядоха един куп псувни и жалби и те така.
Сега и една по-друга гледна точка за Мтел и Глобул. През последните 2-3 години Мтел са клиент на фирмата, в която работя. Извършваме за тях поддръжка и почистване на магазините и техническите служби. Контактувам с тях ежедневно. Положението е потресаващо като започнем от управителите на магазините, та чак до големите шефове в Централата. Да не ставам цинична, ще сложа само многоточие.....
Много са зле, никаква комуникация между централа и обекти, управителите на магазините са чудо на чудесата масово. Цялата фирма /с национално покритие сме и поддържаме цялата страна/ реве от тях.
От 01.07.2014 и Глобул стана наш клиент. Засега нямаме по-обстойни впечатления за тях, но поне на прима виста, изглеждат по-читави. От доста места чувам, че след като ги взеха Норвежците, нещата все повече се подобряват. Плюя в пазва и чукам на дърво, че....
За банките, голяма част от които също са ни клиенти, дума да не отварям
Тя Боби ако реши да си прави сметка тук, ще се увери
Извинете за чаршафа